Poznajcie: BLOGOWE MAMY #11




Dziś kolejny post z cyklu #BLOGOWE MAMY. Bez zbędnych słów zapraszam Was na blogi:





#
Dookoła nas

Hania, autorka bloga, przede wszystkim mama Mikołaja, bezsprzecznie w nim zakochana, więc właściwie prawie wszystko na dookoła nas blogu kręci się dookoła syna. Prawie, więc warto uważnie czytać, bo sporo też interesujących rzeczy znaleźć można w zakładce „świat mamy”. Poczytasz też o tym z czym się nie zgadzamy, ale też o tym, co kręci mnie dokumentnie. Jestem miłośniczką piękna, więc to piękno staram się jak najlepiej pokazywać. Blog pisany z pasją, okraszony cudnymi zdjęciami robionymi od serca, ale też z dużą dawką optymizmu. To nie wszystko! Prowadzę sklep - wszystkie mamy zapraszam zatem na www.malinowykoszyk.pl w którym każda z Was znajdzie coś dla siebie i dziecka...









#
Perypetie Matki Prowincjonalnej


Matka, trochę Polka, żona, żyjąca w prowincjonalnym mieście, w samym sercu Mazur. Próbująca od dawna, raczej do szuflady, cywilizacyjnie do folderu, swych sił pisarskich, zdecydowanie z marnym skutkiem. Wychowująca i dziecko, i męża. Kontemplująca, wrzeszcząca, marudna, lekko awanturnicza. Rodzicielka, z dzieckiem w wieku przedszkolnym, z buntem i zaniżonym poczuciem własnej wartości. Codziennie walczę, o siebie, swój kawałek podłogi, swoją przestrzeń, moje marzeń, ja, mnie, mój, moja, mojego, nie będąc przy tym egoistką, no może trochę...

Z wykształcenia jestem filologiem i filmoznawcą, uczę w gimnazjum języka polskiego, jednak nie jest to tradycyjne gimnazjum, ponieważ jest to szkoła "zrzeszająca" trudną młodzieżą, wykluczoną poza margines społeczny. Uwielbiam czytać książki, chciałabym, aby mój blog wzbogacił się o rubrykę z recenzjami czy polecanymi książkami. Kocham robić dużo i najlepiej wszystko na raz, mam słomiany zapał, kilka pasji porzuciłam, o innych zapomniałam. Jednak stałą i niezmienną jest moje zamiłowanie do literatury. Na co dzień staram się oddawać mojej, jednej z licznych, miłości, jaką jest pisanie. A że piszę o moim dziecku sprawia mi to ogromną radość. Przez pryzmat dziecka, mówię o sobie. Mam wrażenie, że stanowi to dla mnie pewnego rodzaju psychoterapię, dobrze jest się czasem porządnie wypisać.




Blog: www.prowincjonalnamatka.pl
FB: www.facebook.com/PerypetieMatkiProwincjonalnej






#

Geek Matka

Geek Matka, to blog o nowoczesnej mamie zakochanej bez pamięci w swoich dzieciach i mającej świra na punkcie gadżetów i nowości technologicznych. Prowadzony jest przez jedyną w Polsce matkę, która potrafi jednocześnie grać na PS, bujać młodsze dziecko w foteliku nogą, a wolną ręką karmić starsze. Znajdziecie tu nie tylko lifestyle mamy geeka, ale także poczytacie wzruszające historie, kontrowersyjne opinie i nauczycie się czegoś o byciu w związku.




Blog: www.geekmatka.pl
FP: hwww.facebook.com/pages/Geek-Matka
Instagram: www.instagram.pl/geekmatka.pl






#
Moja pasja to TY

Moje perypetie z pisaniem bloga powstały gdy urodziłam synka Jakuba. Chciałam podzielić się swoimi dokonaniami,  poradami i nie tylko. Dzięki blogowi stałam się bogatsza w myśli i słowa. Bycie matką na pełny etat to nie jest proste zadanie: zawsze trzeba być czujnym, mieć dużo cierpliwości i wytrwałości zwłaszcza, że wychowanie dzieci spoczywa na moich barkach w związku z tym, że mąż pracuje za granicą. Ale my kobiety musimy sobie radzić! W domku mam taki słodki skarb którego ponad życie kocham a na blogu opisuje  perypetie matki i syna w codziennym życiu.



Blog: www.mojapasjatoty.blogspot.com
FB: www.facebook.com/Reniaendkubcial
Instagram: www.instagram.com/mojapasjatoty






#
Kosmetomama

Kobieta z pasją, kosmetolog z powołania, mama z wyboru. Perfekcyjna Pani domu z przybrudzoną białą rękawiczką. Zwariowana i zarobiona mama dwóch księżniczek Zosi i Helenki. Tak w dużym skrócie można mnie opisać. Prowadzę bloga kosmetyczno-parentingowego, na którym łącze swoje dwie największe pasje macierzyństwo i kosmetologie. Piszę o radościach i smutkach mamy, o dzieciach, testuje i recenzuje gadżety dla rodziców, zajmuje się kreatywną twórczością DIY. Na blogu znajdują się także artykuły odnośnie pielęgnacji dziecka i kobiety w ciąży oraz inne artykuły związane z pięknem kobiety.  Znaj w sobie piękno, bo każda z nas je w sobie ma trzeba je tylko odnaleźć :) 



 Blog: www.kosmetomama.pl

FB: www.facebook.com/pages/Kosmetomama
Instagram: www.instagram.com/kosmetomama.pl













Wszystkie poprzednie posty znajdziesz tu:








*jeśli chcesz by Twój blog znalazł się w jednym z postów 

tego cyklu - NAPISZ - czekam na Wasze @. 
**opisy blogów udostępnione za zgodą właścicieli.






Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram