Zanim kupisz PRZYMIERZ WE WNĘTRZU!



Zaprzyjaźniłam się ostatnio z portalem Homebook.pl. Ty też? 


Absolutnie mnie to nie dziwi! Chyba się powtórzę mówiąc, że w trakcie budowy domu ten portal był dla mnie skarbnicą inspiracji! Szukałam aranżacji w zbliżonym do naszych układzie pomieszczeń. Wracałam tam namiętnie każdego dnia... By kolejny raz w euforii wykrzyczeć: "Ooo! Tak właśnie bym chciała"! Ten portal rozwiązywał moje problemy i dylematy! Mój mąż bombardowany był coraz to lepszymi pomysłami i do dziś wspomina, że dział "kuchnia" na tej platformie zna od podszewki. No cóż - powinien docenić, że żona konsultuje z nim każdą kwestię związaną z domem, prawda? :) I wiesz, gdyby wówczas dostępna była aplikacja z funkcją "przymierz we wnętrzu" chyba wyborów dokonywalibyśmy jeszcze sprawniej.

Dziś właśnie o tej aplikacji chcę Ci kilka słów napomknąć. Bądźmy nowocześni! Idźmy z duchem czasu. Korzystajmy z dobrodziejstw, jakie nam dają. A dają nam możliwość tylko dzięki sprawnemu smartphone i jednej małej aplikacji (która jeszcze jest w fazie testowej) przymierzyć we wnętrzu mebel, przed jego zakupu. Homebook.pl wyszedł na przeciw oczekiwaniom tym, co to wzrokowcami są i lubią przemyśleć setki razy swój wybór, nim go dokonają. W zasadzie wystarczy tylko telefon ze sprawnym aparatem. 

Pobierz aplikację Homebook z  Google Play [link dla ułatwienia]. Uruchom ją. 
Przejdź przez ekrany startowe i znajdując się na menu głównym wybierz kategorię produktów, która Cię interesuje. 
Co teraz robisz? Wyszukujesz swój wymarzony produkt! 

Po kliknięciu w ikonkę aparatu zaczniesz dokonać przymiarek w swoim mieszkaniu!
To nic innego, jak nakładka z produktem na tło, w którym działa uruchomiony aparat. 
Sama zobacz!






Jest w czym przebierać, bo czeka na Ciebie niemalże 450 tyś mebli i dodatków, z których na pewno wybierzesz coś idealnego do swojego domu. Bez kosztów zaplanować możesz aranżację całego pomieszczenia! Zabaw się w projektanta i stwórz sobie mała wizualizację dla swoich potrzeb. Ja już działam! Czekają nas małe zmiany w salonie. W końcu to wizytówka domu! Potrzeba nam koloru, a że szykuje się malowanie  - pójdziemy o krok dalej. Ja więc przymierzam już meble we wnętrzu! I Ty przymierz, nim podejmiesz decyzję o ich zakupie :)  



Na platformie Homebook pojawił się już świeżutki artykuł, w którym poza mną również dwie inne blogerki dzielą się swoimi doświadczeniami z tą aplikacją :) Zerknijcie koniecznie!

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram