Zmień taras tylko jednym elementem!


Ten sam dom. Ten sam taras. Te same meble. Nawet te same dodatki! Jedna rzecz tylko się zmienia. Jaka?
Zmieniając tylko jeden element, możemy zmienić wygląd całej naszej przestrzeni tarasowej. Wystarczy na podłodze ułożyć inny dywan, zmienić ustawienie mebli, no i cóż - zyskujemy stare-nowe pomieszczenie. Sprawdziłam to Moi Drodzy, dzięki uprzejmości sieci Komfort.

To, że dodatki mogą zmienić całkowicie wystrój wnętrza chyba w możliwie najtańszy sposób - wie każdy. Od poduch, po zasłony, aż po kolor serwetek. Nawet kwiaty wprowadzają inny nastrój, jeśli mamy być szczegółowi. Mój letni salon widzieliście już na platformie Homebook. Cóż... wiele się nie zmienił.  Wybrałam natomiast kilka dywanów z oferty Komfort, by pokazać Wam, jak za pomocą tylko jednego elementu zmienia się aranżacja. Te dywany, to dywany tkane na płasko, które nie są typowymi produktami z przeznaczeniem outdoorowym, a jednak doskonale sprawdzą się w dobrych warunkach pogodowych. Ich oferta jest baaaardzo szeroka, zatem można przebierać i wybierać w każdym przedziale cenowym. Powiem szczerze: jeśli masz dobrze zadaszony taras na zewnątrz - możesz być spokojna. Dodatkowym ich plusem ich to, że zawsze możecie położyć je sobie w salonie - czy innym pokoju chociażby w trakcie trwania zimy, w której z tarasu się raczej nie korzysta. 


Poprzestawiałam. Porozstawiałam. Pozmieniałam. Pokombinowałam. No i efekty macie poniżej! Modułowym meblom wypoczynkowym na taras zmieniać mogę konfiguracje wedle potrzeby i własnego życzenia, co dodatkowo daje więcej możliwości aranżacji przestrzeni, zatem przygotowałam dla Was kilka ich odsłon. Sami zobaczcie:






























Teraz powinnam wybrać jedną z opcji! Jak myślicie? Która jest najlepsza? 




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram