Poznajcie: BLOGOWE MAMY #7


Prezentuję Blogi Mam, które chętnie przyjmą Was w swoich blogowych progach.


Jestem, jestem chociaż troszkę spóźniona. Kilka zawirowań pojawiło się w ostatnich dniach - wysiadłam na chwilę... Mimo wszystko - Blogowe Mamy muszą się Wam dziś pokazać :) Zapraszam do oglądania



#
Podróż przez życie

podrozprzezzycie2.blogspot.com to blog o tym, co dla mnie ważne w życiu. O miłości do córki i świata. To szczypta moich refleksji, wspomnień, chwil. To przeczytane książki, zasłyszana muzyka, a czasem tylko fotografie. 








#
Matko Zabawko

Matka Zabawka to młoda mama, która świetnie odnalazła się w nowej roli. Macierzyństwo jest teraz całym jej światem. Wraz z synkiem uwielbiają spędzać czas poza domem - o czym chętnie pisze. Od niedawna interesuje się zdrowym odżywianiem, trochę eksperymentuje w kuchni. Jeśli chcecie poznać jej przepisy to wpadajcie. Staż w sieci bardzo krótki ale ma głowę pełną pomysłów, które powoli realizuje.








#
Edek i My

O życiu, o codzienności, o dorastaniu, o kochaniu, o poznawaniu się nawzajem i poznawaniu  nowych rzeczy wspólnie. O radościach dnia codziennego, o dzieleniu się. O szeptaniu do ucha wieczorową porą i karmieniu się podczas śniadania. O przecinaniu śniegu nartami i kąpieli w słońcu. O nas dla Was.








#
Gia Modern

Blog tak właściwie opisuje mnie. Mnie jako matkę, żonę, kobietę, córkę, siostrę, ( teraz już ) pracownicę i wiele różnych ról, które gram w życiu. Znamienne okazało się pojawienie się na świecie mojego synka. To wtedy uzmysłowiłam sobie, że wiele moich emocji nie przepracowałam, z uporem maniaka dusiłam w zarodku ( bo nie wypada! ). A chcąc być dobrą mamą, nie obarczającą emocjonalnym balastem swojego synka - muszę ze sobą dojść do ładu. Wykrzyczeć, pokazać wszystkie emocje i uczucia jakie siedzą we mnie, spróbować wybaczyć ( sobie i innym ) i żyć szczęśliwie. Chcę być w życiu spełniona. Tak jako mama , jak i jako osoba - ja. Jestem egoistką? Uczę się być nią. Przez całe dotychczasowe życie starałam się spełniać oczekiwania innych. Z jednym wyjątkiem - Pan Mąż - nieświadomie popchnął mnie, abym zawalczyła o siebie. Piszę o swoich miłościach, choć Pan Mąż pokazuje się rzadko to jest tak na prawdę w każdym wpisie. :-) Moja pasja - książki... mają swoja zakładkę na blogu...muszą tak po prostu.
Mam nadzieję, że moje zgłębianie siebie pozwoli również innym odnaleźć siebie. Macierzyństwo pozwala uczyć się życia od dziecka...nie sądziłam, że ten "stworek" ma taką moc. Bałam się być mamą i nadal tak jest, ale patrząc na synka...obawy jakby się rozmywają... prawda?



FB: www.facebook.com/pages/toconajwazniejsze





#
Mama na uczelni

Ten blog ukazuje namiastkę codzienności pewnej młodej mamy - przedstawia próbę połączenia studiów, które są pasją autorki i długo przez nią oczekiwanego macierzyństwa. Pogodzenie tych dwóch światów nie byłoby możliwe bez wsparcia ze strony jej Męża... 









#
Jaśkowe Klimaty

Blog to taka odskocznia  i  miejsce w którym zachowuje piękne wspomnienia, testuję, recenzuje i oceniam produkty. W to wszystko angażuje również mojego synka, który jest sprawcą tego zamieszania i pojawienia się  mojego bloga.  To blog o dzieciach i dla dzieci. O sprawach ważnych i mniej ważnych. Pisze o  życiu codziennym, problemach małych i większych, o nowościach dla dzieci i produktach godnych polecenia. Blog o nauczaniu i poznawaniu świata.  Lubię się dzielić wiedzą którą mam z innymi rodzicami. Ostatnimi czasy poświęcam swoja uwagę synkowi Jasiowi z którym, zaczynamy przygodę z czytaniem globalnym.  Zakochana w fotografii i łapaniu najpiękniejszych kadrów z życia, choć wiele z nich nie jestem w stanie zachować w postaci zdjęć to zachowuję je w  pamięci.  Oczywiście Wy również możecie się do tych zmian przyczynić:) Odwiedzając nas



FB: www.facebook.com/pages/jaskoweklimaty







Wszystkie poprzednie posty znajdziesz tu:







*jeśli chcesz by Twój blog znalazł się w jednym z postów tego cyklu - NAPISZ - czekam na Wasze @. 
**opisy blogów udostępnione za zgodą właścicieli.
 

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram