Poznajcie: BLOGOWE MAMY #13


Po krótkiej przerwie wracamy! Przed Wami aż 7 BLOGUJĄCYCH MAM. Bez zbędnego wstępu - zapraszam do zwiedzania :)



#
Mamusia i Łobuziaki

Blog to taka nasza mała codzienność, codzienne zmagania i radości. Codzienność matki wychowującej dwójkę małych łobuziaków, próbującej w tym wszystkim odnaleźć czas dla siebie, na swoje pasje handmadowe. Powstał z potrzeby chwili, wygadania, a wciągnął mnie bez końca. Cudownie jest móc spotkać się tu w blogosferze z innymi mamami, podzielić się z Wami naszym małym światem i zajrzeć również do Was









#
Tygrysiaki

Tygrysiaki.pl to blog niebanalny blog parentingowy prowadzony przez młodą mamę z mnóstwem pomysłów na życie i wychowywanie dzieci.
Kreatywna zabawa, stylizacje dziecięce z ręcznie robionymi swetrami i dodatkami, podróże, inspiracje, recenzje i bezlitosne obalanie popularnych mitów – to wszystko znajdziecie na tygrysiakowym blogu. Zapraszam!









#
Liczę do trzech!

Mam na imię Ania, na początku blog miał pełnić funkcję ogromnego pamiętnika, który za kilka lat będą mogły przeczytać moje dzieci. Z czasem jednak blog zyskiwał czytelników i otworzył się na inne wyzwania. Stał się moim miejscem w sieci. Miejscem w którym dzielę się kawałkiem swojego życia, historiami 5 osobowej rodziny. Piszę bez tabu o dzieciach związkach i o sobie. Wszystko to okraszam poczuciem humoru. Chcę byś na blogu czuła się jak ze mną przy kawie. Możemy rozmawiać o wszystkim! Zawodowo jestem psychologiem a prywatnie żoną i mamą Helenki, Lili i Tytusa. 









#
Szczęścia nie kupisz! 

Szczęścia nie kupisz -  zdanie tak proste, acz trudne do zrealizowania. Nie potrzeba nam miliona monet, by cieszyć się sobą, nie potrzeba nam wakacji all inclusive, by przeżyć cudowną przygodę - wystarczą kalosze, słońce i letni deszcz. O poszukiwaniu szczęścia, o tym, co jest tak naprawdę ważne i co sprawia, że chce nam się żyć, bo mamy dla kogo. 









#
Mama i tata w jednej osobie.

Samotne rodzicielstwo niesie wiele wyzwań. Blog o wszystkim: wychowaniu, codziennych zmaganiach z przeciwnościami losu, produktach używanych i pożądanych, odrobinie kultury i ogromnej wierze w ludzi, zwłaszcza w Tatusia. 
Kiedy zaczynałam pisać tego bloga, nie spodziewałam się, że z dnia na dzień zaczną płynąc do mnie kolejne wiadomości, pojawiać się nowi ludzie - niezmiennie kibicujący naszej małej rodzince. 
Na co dzień? Copywriter, studentka prawa i niepoprawna idealistka. Samotna mama dla wszystkich rodziców, nie tylko wychowujących dzieci w pojedynkę. Dla każdego coś się znajdzie!









#
Tropem matki aparatki

Blog zakochanej mamy po przejściach. O emocjach,o wkraczaniu w macierzyństwo, o szczęśliwie spełnionej Nadziei po wcześniejszej stracie...O łapaniu bezcennych chwil. O mojej Córeczce, po porodzie której sama narodziłam się na nowo.







#
Trzy razy Pe

Blog TrzyRazyPe przedstawia momenty z życia trzyosobowej rodziny +3 zwierzaki, ale przede wszystkim porusza ważny dla mnie, jako rodzica i psychologa, temat rodzicielstwa bliskości. Miłość, czułość, bliskość i poczucie bezpieczeństwa są według mnie filarami szczęścia, radości i adekwatnego poczucia własnej wartości dziecka. Wciąż pozostaje we mnie żywy temat ciąży, porodu i pierwszych chwil macierzyństwa. Chwile, w których byłam i szczęśliwa, i przygnębiona . Był to czas wielu wątpliwości i pytań. Mam nadzieję, że poprzez własne doświadczenie i dzięki wiedzy zdobytej także na drodze zawodowej będę mogła pomóc Wam w spokojniejszym i radośniejszym przeżywaniu ważnych momentów w życiu kobiety, żony, matki, córki, przyjaciółki, czy pracownicy. A przede wszystkim razem tych wszystkich wziętych :)











Wszystkie poprzednie posty znajdziesz tu:






*jeśli chcesz by Twój blog znalazł się w jednym z postów 

tego cyklu - NAPISZ - czekam na Wasze @. 
**opisy blogów udostępnione za zgodą właścicieli.




Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram