Ubierasz dziecko w lumpeksie?



Czy kupować dziecku odzież w Secondhand?


Uśmiechasz się mijając na ulicy stylowo ubranego bobasa? Ja również :) Myślisz sobie: ma baba kasę skoro tak Malca stroi, przecież ciuchy dla dzieci są takie drogie a one rosną na tyle szybko, że posłużyć im mogą zaledwie jeden sezon. Pospiesznie wymieniasz znane marki i sieciówki, które zapewne odwiedza. A czy przez myśl Ci przejdzie, że te oryginalne ciuchy kupione są właśnie w secondhand? 

Ubierasz dziecko w lumpeksie?? - ktoś kiedyś zadał mi to pytanie w którym wyczułam nutę ironii. Zaśmiałam się... Tak, ubieram! Mało istotne stało się to, czy odzież jest czysta, schludna, wygodna: jest z lumpeksu - jest złe. Czy to oznacza, że jestem biedna? Czy to oznacza, że nie stać mnie na kupienie nowego ubrania mojemu jedynemu dziecku? NIE! Chodzę tam bo chcę kupić coś, czego w żadnym sklepie nie dostanę, czego nie ma na rynkowych straganach. Sklepy z odzieżą używaną dają nam naprawdę duże pole do popisu. Wyszukamy w nich oryginalne, niebanalne, często nowe ciuchy, kupimy za grosze coś co warte jest nie jedną złotówkę. Wystarczy mieć gust i odrobinę chęci by wyszukać coś naprawdę ciekawego i mi się to czasami udaje. Nie wstydzę się tego...














Kurtka - NEXT (SH)
Spodnie - H&M (SH)
Czapka - allegro
Komin - H&M
Buty - F&F

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram