"Akcja błysk" nie tylko w LIDL !


W moim domu również! 




Czujecie już?? Nadchodzi ten czas, w którym zbliżamy się do wiosennych porządków. Marzec wkracza w nasze kalendarze, za moment do naszych niekoniecznie czystych po zimie okien zaglądać będzie mocne słońce uwydatniające każdy kurz, każdy paproszek, każdą rączkę na szkle i bezwzględnie wszystkie odciski stópek na podłodze. Bez wyjątków! Generalne porządki są wówczas wskazane i okres przed Wielkanocą jest do tego idealny.  I pojawia się odwieczny dylemat – jak to zrobić, żeby się nie urobić? Jak co roku, LIDL przybywa z odsieczą. Mnie również przyszedł z pomocą, przesyłając do testów pakiet produktów z nadchodzącej Akcji Błysk!” Takiej motywacji to jeszcze nie miałam! 

Jestem zwolennikiem produktów naturalnych i w moim domu absolutnym niezbędnikiem w sprzątaniu jest ocet i cytryna. Nie unikam jednak chemii domowej - czasami zwyczajnie nie da się tego zrobić a skoro jest możliwość ułatwienia sobie życia - korzystamy. I tak jest w tej sytuacji. Produkty W5 znam doskonale z domu rodzinnego. Ich cena jest naprawdę przyzwoita, spełniają swoje zadanie za sprawą dobrze dobranych składników i są dostępne właśnie w Lidl, czyli w sieci sklepów najbardziej lubianych w Polsce. Warto zapoznać się z produktami z serii ECO – w składzie mają certyfikowane składniki, są łagodne dla przyrody, a butelka jest wykonana do 80% z materiałów odzyskanych w procesie recyklingu. Ja takie produkty wychwytuję i doceniam!




KUCHNIA 

Jednym z pomieszczeń, na którego sprzątanie poświęcamy najwięcej czasu jest niewątpliwie kuchnia - nie wiem jak Wy ale ja lubię w niej robić bałagan. Gotując oczywiście! Tłuszcz i zachlapania są wszędzie i naprawdę wielbię ten dzień, w którym zdecydowałam się na szklany panel na ścianie OpusGlass - wystarczy go przetrzeć i śladu po brudzie nie widać. Na zlewie i wokół niego pojawia się kamień, który zawdzięczamy niesamowicie "miękkiej" wodzie w naszej okolicy. Łapki Oliwierka od czasu do czasu pojawiają się na naszych białych meblach no i niestety nie są bezobsługowe, ale zapewniam - jak każde inne. Jakie produkty do kuchni ? 

Multi-anty-tłuszcz - tłuszcz nie ma z nim szans! Nadaje się do każdego typu powierzchni. Niezbędnik w kuchni za 4,44zł. 

Uniwersalne chusteczki do czyszczenia - trzymasz je w szufladzie, wyciągasz jednym ruchem, czyścisz każdą powierzchnie, wyrzucasz.

Tabletki do zmywarki - 3w1. Załatwiają wszystko za jednym zamachem :) Gdybym mogła poznać człowieka, który stworzył to urządzenie - całowałabym go po rękach! 

Płyn do usuwania kamienia i brudu - spisuje się przy zlewach, umywalkach i bateriach. Niezastąpiony również w łazience. Uprzedzam tylko - ma mocny duszący zapach.

Płyn do podłóg - problem mam z utrzymaniem czystości swoich podłóg. Dlatego przetestowałam naprawdę wiele preparatów i większość z nich pozostawiała smugi. Tu się UDAŁO! Będę go 
kupować na pewno. 















ŁAZIENKA 

Chyba nikt tam sprzątać nie lubi, ja również. Dlatego odpuszczam sobie szorowanie - stawiam na systematyczność. Kilka chwil co kilka dni i gotowe. Jakie produkty do łazienki?

Płyn do usuwania kamienia i brudu - perfekcyjnie i szybko odkamieni baterię prysznicową i umywalkę.

Uniwersalne chusteczki do czyszczenia - do przetarcia zachlapanego blatu szafki łazienkowej sprawdzają się idealnie.

Żel WC - cóż będę tłumaczyć. Spełnia swoje zadanie ale ma jeden dla mnie ogromny minus - jego zapach jest zbyt mocny! Coś na zasadzie duszącego chloru z grejfrutem.







SALON

Tu sprzątanie również trwa na bieżąco - w końcu to tu przyjmujemy swoich gości. Są jednak produkty które odkryłam i mogę w zupełności polecić: 

Pianka do czyszczenia dywanów i obić - dla mnie rewelacja - zwłaszcza przy dziecku! 

Uniwersalne chusteczki do czyszczenia - wyjmujesz z ukrycia, przecierasz i powierzchnia lśni - niestety nie sprawdziły się do końca na szkle - pod światło widać smugi. 

AQUAPUR Zestaw do zbierania kurzu - GENIALNA rzecz! Powiem Wam, nigdy nie miałam takiego produktu i nie sądziłam, że tak mogę się z nim polubić.











Podsumowując:
+ za dostępność produktów
+ za niskie ceny
+ za działania
- za zbyt mocne zapachy niektórych produktów!

"Akcja Błysk" w sieci sklepów LIDL już od 04 marca! Koniecznie sprawdźcie produkty i ceny w gazetce: KLIK.


Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram