Najciekawsze DIY do Twojego ogrodu!


Wiosna Wiosna Wiosna! Przenosicie się ze mną do ogrodu ? 



Prawda jest taka: nic tak nas nie cieszy jak drobne i mniej drobne przedmioty wykonane własnoręcznie. W sieci mamy miliony podpowiedzi jak z niczego zrobić coś - skorzystajmy!! Chęci czasami brak - ja rozumiem doskonale. Sama sięgam po gotowce, bo gdzieś tam wydaje mi się, że brak talentu, czasu (o zgrozo! na wychowawczym brak mi czasu!?) a i podliczając koszt potrzebnego materiału towar nie wychodzi najtaniej. I idzie taka Martyna jedna i druga na łatwiznę. Ale... uwielbiam to! Podsumowując: z różnych względów nie wykorzystywałam swoich potencjalnych możliwości. Leniwych głównie - nie ukrywam. 


Ale przychodzi wiosna... siedzę z laptopem na kolanach i szukam pomysłów na swój własny ogród. Pusty totalnie. Piach tylko. I donice na tarasie, które można powiedzieć zostały zagospodarowane... Chcę zieleni. Przytulności. Odrobiny prywatności. CIENIA! Zabawy z dzieckiem od świtu do nocy. Miejsca na relaks przy kawie. Miejsca dla Was. I teraz wszystkim tym, co zapisałam sobie na dysku się z Wami podzielę!


Najciekawsze własnoręcznie zrobione dodatki do Twojego ogrodu!

 z wiadra:



ze starego krzesła:



z opony:



z puszek:



ze sznurka:



z palet:



z żarówek:



z drabiny:


ze słoików:


Banalne ? Niebanalne ! ;)


*wszystkie zdjęcia  gromadzone zostały z Pinterest przez kilka lat

Brak komentarzy

Prześlij komentarz

Obsługiwane przez usługę Blogger.

Szukaj na tym blogu

Categories

Labels List Numbered

Popular Posts

Pages

Facebook Page

Popular Posts

Instagram